perjantai 13. marraskuuta 2015

Huoli huolesta

Mulla on tosi usein sellainen tunne, että olen liikaa tai liian vähän.
Huolehdin, olenko tarpeeksi miellyttävä.
Huolehdin, olenko tarpeeksi.


Huolehdin, olenko tarpeeksi siististi pukeutunut (miltä minä haluan näyttää?)
Huolehdin, näytänkö epäterveelliseltä (mitä minä olenkin! sairastan bulimiaa)
Huolehdin, jäänkö yksin elämässäni (Tähän en voi vaikuttaa. Voin kuitenkin vaikuttaa siihen, etten halua jäädä yksin.)
Huolehdin, onko kehoni "oikeanlainen" (suhteessa kenen kehoon?)
Huolehdin, onko opiskelemani ala minulle oikea (jos ei olekaan, aina voi vaihtaa alaa)
Huolehdin, huolehdinko liikaa (huolehdin.)
Huolehdin, onko isäni pysynyt kuivilla (se on hänen oma valintansa)

Huolehdin kontrollin ulkopuolella olevia asioita, vain vältelläkseni keskittymästä niihin epäkohtiin elämässäni, joihin minun on mahdollista vaikuttaa.





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti